Show simple item record

dc.contributor.authorMartínez Jacobson, Ariel
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2020-02-27T11:14:49Z
dc.date.available2020-02-27T11:14:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/114
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2018-2019ca
dc.description.abstractEl principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents més adequats per a aquest projecte, com també s'estudiarà l'inici del moviment arquitectònic i artístic neogòtic i com la simetria i asimetria afecten en el balanç d'un joc. Per a l'elaboració del projecte es crearà un document de disseny de joc (GDD) amb les seccions que es consideren bàsiques d’un GDD i altres seccions essencials per al disseny adequat del videojoc tipus RTS d'aquest projecte.ca
dc.format.extent263 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherVideojoc, RTS asimètric, dissenyca
dc.titleDiseño de un videojuego tipo RTS asimétricoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMartín Sánchez, Jordi


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint