Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
Visualitza/Obre
Autor/a
Martínez Jacobson, Ariel
Data de publicació
2019Resum
El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents més adequats per a aquest projecte, com també s'estudiarà l'inici del moviment arquitectònic i artístic neogòtic i com la simetria i asimetria afecten en el balanç d'un joc. Per a l'elaboració del projecte es crearà un document de disseny de joc (GDD) amb les seccions que es consideren bàsiques d’un GDD i altres seccions essencials per al disseny adequat del videojoc tipus RTS d'aquest projecte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/