Mostrar el registro sencillo del ítem
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
dc.contributor.author | Martínez Jacobson, Ariel | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T11:14:49Z | |
dc.date.available | 2020-02-27T11:14:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/114 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2018-2019 | ca |
dc.description.abstract | El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents més adequats per a aquest projecte, com també s'estudiarà l'inici del moviment arquitectònic i artístic neogòtic i com la simetria i asimetria afecten en el balanç d'un joc. Per a l'elaboració del projecte es crearà un document de disseny de joc (GDD) amb les seccions que es consideren bàsiques d’un GDD i altres seccions essencials per al disseny adequat del videojoc tipus RTS d'aquest projecte. | ca |
dc.format.extent | 263 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Videojoc, RTS asimètric, disseny | ca |
dc.title | Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Martín Sánchez, Jordi |