Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D
dc.contributor.author | Lafuente Federico, Arnau | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T16:19:58Z | |
dc.date.available | 2020-01-27T16:19:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/87 | |
dc.description | Treball de final de grau - Curs 2017-2018 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb el motor de jocs Unity3D, tindrà una vista axonomètrica i els seus elements gràfics seran 2D. El punt clau del joc és la intel·ligència artificial una part de la qual, en aquest projecte, es desenvoluparà utilitzant scripting amb Lua. Unity3D accepta diferents llenguatges de programació, però aquest projecte es desenvoluparà amb C# orientat a objectes. | ca |
dc.format.extent | 121 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Intel·ligència artificial, videojoc, C# | ca |
dc.title | Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Rodríguez, Marco Antonio |