Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D
Visualitza/Obre
Autor/a
Lafuente Federico, Arnau
Data de publicació
2018Resum
Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb el motor de jocs Unity3D, tindrà una vista axonomètrica i els seus elements gràfics seran 2D. El punt clau del joc és la intel·ligència artificial una part de la qual, en aquest projecte, es desenvoluparà utilitzant scripting amb Lua. Unity3D accepta diferents llenguatges de programació, però aquest projecte es desenvoluparà amb C# orientat a objectes.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/