Show simple item record

dc.contributor.authorLafuente Federico, Arnau
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2020-01-27T16:19:58Z
dc.date.available2020-01-27T16:19:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/87
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2017-2018ca
dc.description.abstractAquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb el motor de jocs Unity3D, tindrà una vista axonomètrica i els seus elements gràfics seran 2D. El punt clau del joc és la intel·ligència artificial una part de la qual, en aquest projecte, es desenvoluparà utilitzant scripting amb Lua. Unity3D accepta diferents llenguatges de programació, però aquest projecte es desenvoluparà amb C# orientat a objectes.ca
dc.format.extent121 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherIntel·ligència artificial, videojoc, C#ca
dc.titleProgramació d'un joc Tycoon amb Unity3Dca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRodríguez, Marco Antonio


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint