Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorMontull Pola, Jofre
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2019-12-11T17:42:09Z
dc.date.available2019-12-11T17:42:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/70
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2017-2018
dc.description.abstractLa Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar si es poden augmentar les habilitats cognitives dels joves entre 18 i 22 anys al ser exercitades amb Realitat Virtual dins d’un entorn controlat amb videojocs que posin a prova les capacitats del subjecte, tant físiques com mentals.ca
dc.format.extent111 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherRealitat virtual, habilitats cognitives, videojocsca
dc.titleEvolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtualca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernadó Mansilla, Ester


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix