Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
Autor/a
Borrell Costa, Laia
Giró Galcerán, David
Fecha de publicación
2021-06Resumen
L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el
lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i
reputació de Nike, en l’àmbit de la Responsabilitat Social Corporativa de l’empresa. Aquest
projecte revisa l’estructura de l’actual model de negoci de Nike, per tal de determinar quines
son les millors estratègies per aplicar i explotar en l’esdeveniment. En el procés de l'organització
de JUST RE-DO IT, s’especifiquen detalladament les pautes a seguir per garantir-ne l’èxit.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/