Show simple item record

dc.contributor.authorBorrell Costa, Laia
dc.contributor.authorGiró Galcerán, David
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-09-20T14:54:26Z
dc.date.available2021-09-20T14:54:26Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/605
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació de Nike, en l’àmbit de la Responsabilitat Social Corporativa de l’empresa. Aquest projecte revisa l’estructura de l’actual model de negoci de Nike, per tal de determinar quines son les millors estratègies per aplicar i explotar en l’esdeveniment. En el procés de l'organització de JUST RE-DO IT, s’especifiquen detalladament les pautes a seguir per garantir-ne l’èxit.ca
dc.format.extent101 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherJUST RE-DO IT, Nike, organització esdeveniment.ca
dc.titleNike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorDalmau Sanleandro, Georgina


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint