Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
Visualitza/Obre
Autor/a
Borrell Costa, Laia
Giró Galcerán, David
Data de publicació
2021-06Resum
L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el
lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i
reputació de Nike, en l’àmbit de la Responsabilitat Social Corporativa de l’empresa. Aquest
projecte revisa l’estructura de l’actual model de negoci de Nike, per tal de determinar quines
son les millors estratègies per aplicar i explotar en l’esdeveniment. En el procés de l'organització
de JUST RE-DO IT, s’especifiquen detalladament les pautes a seguir per garantir-ne l’èxit.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/