Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs por título
Mostrando ítems 1-20 de 93
-
Anàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike?
(2022)Amb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos ... -
Anàlisi i demostració de la connexió d’una base de dades amb Unity
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és analitzar i realitzar la connexió d’una base de dades situada en un servidor extern amb un videojoc en fase prototip desenvolupat amb el motor de jocs Unity. De totes ... -
Análisis del efecto de la monetización en el game design y ética
(2022)Llevat del fet que els videojocs necessiten instal·lar mecàniques de monetització per a garantir la seva supervivència, recentment s’han donat casos on es denuncía públicament les mecàniques predatòries ... -
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ... -
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es descriuen les bases de la malaltia ... -
Aplicació gamificada per malalts d’insuficiència renal crònica
(2021)El treball que s'ha dut a terme es focalitza en el desenvolupament d'una aplicació mòbil gamificada centrada en la malaltia renal crònica, que serveix tant pels que la pateixen directament; els malalts ... -
Creació d’un entorn 3D: Una sagardotegi amb pinzellades de la cultura nord-americana dels anys 80
(2022)Aquest treball pretén crear un entorn interior tridimensional d’una sagardotegi —taverna basca on es degusta la sidra— des de l’enfocament d’una edificació que ha derivat del baserri —masia tradicional ... -
Creació d’un set d’heurístiques per videojocs casuals de mòbil
(2021)Els sets d’heurístiques de videojocs cada vegada són més enfocats, centrant-se en plataformes i gèneres específics. Aquest treball té l’objectiu de crear un set per jocs casuals de plataforma mòbil ... -
Creació d’una eina per desenvolupar tenint en compte discapacitats visuals
(2022)Aquest projecte analitza la discapacitat coneguda com daltonisme explorant diferents solucions existents tant dins com fora del món dels videojocs, junt amb fluxos de treball i directrius d’accessibilitat ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Creación de Personajes 3D con inspiración en el Mito de Heracles y los 12 Trabajos
(2022)La mitologia grega és una temàtica que ha estat tractada repetidament en l'àmbit del videojoc com una cosa cèntrica i estètica. Aquest treball tracta de produir un set de 5 personatges 3D per a videojocs ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ...