Browsing Grau en Disseny i Producció de Videojocs by Issue Date
Now showing items 21-40 of 77
-
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es descriuen les bases de la malaltia ... -
Creació d’un set d’heurístiques per videojocs casuals de mòbil
(2021)Els sets d’heurístiques de videojocs cada vegada són més enfocats, centrant-se en plataformes i gèneres específics. Aquest treball té l’objectiu de crear un set per jocs casuals de plataforma mòbil ... -
Dificultat adaptativa en jocs de taula a través de Minimax
(2021)L’objectiu principal d’aquest treball consisteix en el disseny i la implementació d’un algoritme basat en Minimax que adapti el seu rendiment de manera dinàmica en funció dels moviments del seu oponent, ... -
Aplicació gamificada per malalts d’insuficiència renal crònica
(2021)El treball que s'ha dut a terme es focalitza en el desenvolupament d'una aplicació mòbil gamificada centrada en la malaltia renal crònica, que serveix tant pels que la pateixen directament; els malalts ... -
Reduction of the workload in unity: Final report
(2021)Aquest projecte de fi de carrera intenta identificar i implementar les addicions més útils que podrien integrar-se a Unity, en un termini raonable de temps, per una sola persona amb l’objectiu de ... -
El far: Nostàlgia per un futur passat
(2021)El far: Nostàlgia per un futur passat investiga el fenomen retro-futurista, que encara no compta amb cap definició oficial, mitjançat una experiència interactiva 3D, situada en un far del segle XIX, ... -
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples ... -
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Depredadors espacials: La ciència darrera la ciència-ficció
(2021)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat en descobrir l’origen de la vida, analitzant i investigant les diverses teories, hipòtesis i estudis realitzats en la comunitat científica, descobrint ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ... -
Implementación de un prototipo basado en la ambientación dinámica sonora
(2021)Aquest projecte es basa en la creació d’un prototip de videojoc utilitzant Unity centrat en diferents mecàniques que girin entorn a un sistema d’ambientació sonora dinàmica, documentada prèviament ... -
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius de projecció volumètrica. L’objectiu ... -
Diseño de un prototipo de videojuego serio para el aprendizaje de las propiedades de altura y distancia de las notas musicales
(2021)Aquest treball té com a objectiu el disseny d’un prototip de videojoc seriós per a l’aprenentatge de l’altura y distància de les notes musicals. Per això es van definir les característiques bàsiques ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ... -
Representación de la mujer del Lejano Oeste en un escenario 3D: Representación de la mujer en el Lejano Oeste mediante la creación de un escenario 3D con environmental storytelling
(2021)L'objectiu d'aquest treball és analitzar el Llunyà Oest americà de segle XIX, centrant major atenció en el paper que exercien les dones en aquesta època. Per a això, s'investiga el context històric, ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ...