repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Turisme i Gestió del Lleure por título 
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Turisme i Gestió del Lleure
  • Listando Grau en Turisme i Gestió del Lleure por título
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Turisme i Gestió del Lleure
  • Listando Grau en Turisme i Gestió del Lleure por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Turisme i Gestió del Lleure por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 53

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 360 Virtual Tour 

      Avellaneda Ruiz, Jordi; Sivil Oller, Èric
    • Agència de viatges Moteros viajeros 

      García Serra, Andrea; Girós Arjona, Sofia
    • Anàlisi de l'impost sobre les estades en establiments turístics a Catalunya: Mataró i Lloret de Mar 

      Guitart Sala, Gemma
    • Anàlisi de l’impacte econòmic de les Botigues Museu Salàs 

      Esquerra Magrí, Valença (2022)
      Aquest estudi té per objectiu determinar quin és l’impacte econòmic que genera les Botigues Museu Salàs en el territori, un dels atractius turístics culturals més importants de la comarca del Pallars ...
    • Análisis comparativo de tendencias del sector turístico bursátil: Estacionalidad y análisis técnico 

      Vilà Prats, Víctor
    • Análisis del impacto económico del Ironman y la Maratón 

      Aymerich, Anna; Ruiz, Marta
    • Análisis del impacto social de un festival de cine: el caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña 

      Pérez de Tudela Cañete, Yaiza; Rodríguez Martínez, Núria (2022)
      El objetivo de este trabajo es determinar el impacto social que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña de Sitges mediante el Método de Valoración Contingente. Tras un largo ...
    • Arenys de Munt: ahir, avui i demà 

      Roca Bigorra, Maria
    • Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
    • Creación de línia wellness La Prairie para la cadena hotelera Ritz Carlton 

      Dorda Bellmunt, Marc
    • Creación de una agencia de viajes especializada en el colectivo single en la ciudad de Barcelona 

      Balsera Espínola, Laura
    • Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting 

      Hernández Ruano, Álvaro; Valhondo Romero, Mariona (2020)
      L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ...
    • DeTenSports: La Innovación en el tenis 

      Aledo Figueras, Carlos (2021)
      El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ...
    • Efectos de las medidas utilizadas para reducir el número de turistas 

      Llobet Martínez-Pons, Adriana (2024)
      El turisme massiu ha impulsat el creixement econòmic a moltes ciutats turístiques, però també ha generat diverses externalitats negatives. Aquest estudi analitza si les mesures governamentals a Barcelona ...
    • Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava 

      Garcés Peiró, Beatriz (2020)
      La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...
    • ELEVATOR: un nuevo concepto de escape room 

      Ávalos Martín, Jaume
    • Es pot mesurar el valor d’una marca com la marca de Barcelona? 

      Peláez Rubio, Mireia; Servitje Millan, Mireia
    • Estudi de l’impacte socioeconòmic del turisme de salut al Maresme 

      Ruiz Pertiñez, Isabel
    • Estudi de l’impacte socioeconòmic del turisme gastronòmic al Maresme 

      Gutiérrez Villanueva, Ainhoa
    • Estudi del grau de implementació del “Internet of Things” en els hotels de 5 estrelles GL de Barcelona 

      Viñola Pañella, Víctor
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC