Browsing Grau en Turisme i Gestió del Lleure by Title
Now showing items 1-20 of 53
-
Anàlisi de l’impacte econòmic de les Botigues Museu Salàs
(2022)Aquest estudi té per objectiu determinar quin és l’impacte econòmic que genera les Botigues Museu Salàs en el territori, un dels atractius turístics culturals més importants de la comarca del Pallars ... -
Análisis del impacto social de un festival de cine: el caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto social que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña de Sitges mediante el Método de Valoración Contingente. Tras un largo ... -
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ... -
Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting
(2020)L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ... -
DeTenSports: La Innovación en el tenis
(2021)El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ... -
Efectos de las medidas utilizadas para reducir el número de turistas
(2024)El turisme massiu ha impulsat el creixement econòmic a moltes ciutats turístiques, però també ha generat diverses externalitats negatives. Aquest estudi analitza si les mesures governamentals a Barcelona ... -
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...