Visualitzant Grau en Turisme i Gestió del Lleure per data de publicació
Ara mostrant els elements 1-20 de 50
-
Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona
(2018)Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ... -
La Masía & Events
(2018)La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ... -
Feelchi, agencia de viajes especializada en Chikung
(2018)Las personas demandan cada vez más experiencias diferentes en las que la motivación principal sea la mejora de la salud. Es por este motivo, por el que Feelchi, la primera agencia de viajes especializada ... -
El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE
(2019)Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ... -
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ... -
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ... -
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ... -
La robotització de les recepcions hoteleres
(2020)Davant d’una era plena de tecnologia, en tots els sectors i en tots els serveis. El turisme no podia ser menys i es per això que ja s’han vist moltes aplicacions tecnològiques relacionades. Se’n troben ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ... -
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ... -
¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?
(2020)La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ... -
Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting
(2020)L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ... -
Estudi dels efectes d'Airbnb en la segregació i la gentrificació a la ciutat de Barcelona
(2021)L'economia col·laborativa s'ha convertit en un model de negoci creixent en diferents sectors, especialment en el sector immobiliari i el turístic. Malgrat això, molts consideren que els habitatges ... -
Vania: una App para el turismo camper
(2021)El turisme en autocaravana i furgoneta està creixent i, amb l’impacte del COVID-19, augmenta encara amb més rapidesa. Vivim en una era tecnològica tot i que no existeix encara una aplicació mòbil ... -
El Turisme Mice i la sexualització i assetjament. De les hostesses a Catalunya
(2021)L’objectiu d’aquest treball és donar visibilitat a l’existència de la sexualització i assetjament que reben les noies en fer d’hostesses dins el turisme MICE i fer coneixedora la seva opinió. La ... -
DeTenSports: La Innovación en el tenis
(2021)El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ... -
Plan de Empresa:Osa Mayor
(2021)Este proyecto consiste en la creación de un establecimiento turístico de características cercanas al concepto del glamping. La propuesta se basa en combinar las ventajas de acampar en la naturaleza y ... -
The effect of income level on sport consumption during Covid: an empirical analysis
(2022)L'assistència al gimnàs experimenta tendències inestables durant els mesos d'estiu. Així doncs, la majoria de centres esportius ofereixen una baixa temporal, que és una quota més econòmica que mantén ... -
Análisis del impacto social de un festival de cine: el caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto social que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña de Sitges mediante el Método de Valoración Contingente. Tras un largo ...