Visualitzant Grau en Turisme i Gestió del Lleure per data de publicació
Ara mostrant els elements 1-20 de 53
-
Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona
(2018)Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ... -
Feelchi, agencia de viajes especializada en Chikung
(2018)Las personas demandan cada vez más experiencias diferentes en las que la motivación principal sea la mejora de la salud. Es por este motivo, por el que Feelchi, la primera agencia de viajes especializada ... -
La Masía & Events
(2018)La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ... -
El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE
(2019)Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ... -
La robotització de les recepcions hoteleres
(2020)Davant d’una era plena de tecnologia, en tots els sectors i en tots els serveis. El turisme no podia ser menys i es per això que ja s’han vist moltes aplicacions tecnològiques relacionades. Se’n troben ... -
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?
(2020)La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ... -
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ... -
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ... -
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ... -
Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting
(2020)L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ... -
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ... -
Plan de Empresa:Osa Mayor
(2021)Este proyecto consiste en la creación de un establecimiento turístico de características cercanas al concepto del glamping. La propuesta se basa en combinar las ventajas de acampar en la naturaleza y ... -
El Turisme Mice i la sexualització i assetjament. De les hostesses a Catalunya
(2021)L’objectiu d’aquest treball és donar visibilitat a l’existència de la sexualització i assetjament que reben les noies en fer d’hostesses dins el turisme MICE i fer coneixedora la seva opinió. La ... -
Estudi dels efectes d'Airbnb en la segregació i la gentrificació a la ciutat de Barcelona
(2021)L'economia col·laborativa s'ha convertit en un model de negoci creixent en diferents sectors, especialment en el sector immobiliari i el turístic. Malgrat això, molts consideren que els habitatges ... -
DeTenSports: La Innovación en el tenis
(2021)El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ... -
El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
(2022)El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus espectadors. És tal el seu potencial, ... -
The effect of income level on sport consumption during Covid: an empirical analysis
(2022)L'assistència al gimnàs experimenta tendències inestables durant els mesos d'estiu. Així doncs, la majoria de centres esportius ofereixen una baixa temporal, que és una quota més econòmica que mantén ... -
Els Mega Projectes en turisme: L’impacte social i cultural del Tren Maia de Mèxic
(2022)Els últims anys hi ha hagut un augment de la consciència dels impactes del turisme, sorgint la necessitat d’aplicar models sostenibles. En aquest treball s’analitza el mega projecte Tren Maia de Mèxic, ...