| dc.contributor.author | Ruiz Rabasseda, Alex | |
| dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Tecnologia | ca |
| dc.date.accessioned | 2025-09-22T08:38:23Z | |
| dc.date.available | 2025-09-22T08:38:23Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3186 | |
| dc.description | Treball de fi de grau - 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | Aquest projecte investiga la integració de la Intel·ligència Artificial Generativa (IAG) en
entorns virtuals de videojocs. L’objectiu principal és explorar la modificació dinàmica i en
temps real dels elements de joc en funció de les interaccions del jugador per a una
experiència altament dinàmica i personalitzable. L’estudi inclou una anàlisi dels models
d’IAG més avançats actualment, així com una especulació teòrica sobre la seva aplicació a diversos aspectes dels videojocs. El treball culmina amb la creació d’una demostració tècnica que utilitza la IAG per a la generació dinàmica de mons i personatges no jugables (NPCs) controlats per IA, il·lustrant el potencial d’aquesta tecnologia en aquest àmbit. | ca |
| dc.format.extent | 101 p. | ca |
| dc.language.iso | eng | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | IAG, NPCs, entorns virtuals de videojocs | ca |
| dc.title | Integrating generative artificial intelligence in videogame environments | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/annotation | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.contributor.tutor | Sesa-Nogueras, Enric | |