Integrating generative artificial intelligence in videogame environments
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest projecte investiga la integració de la Intel·ligència Artificial Generativa (IAG) en
entorns virtuals de videojocs. L’objectiu principal és explorar la modificació dinàmica i en
temps real dels elements de joc en funció de les interaccions del jugador per a una
experiència altament dinàmica i personalitzable. L’estudi inclou una anàlisi dels models
d’IAG més avançats actualment, així com una especulació teòrica sobre la seva aplicació a diversos aspectes dels videojocs. El treball culmina amb la creació d’una demostració tècnica que utilitza la IAG per a la generació dinàmica de mons i personatges no jugables (NPCs) controlats per IA, il·lustrant el potencial d’aquesta tecnologia en aquest àmbit.
Tipus de document
Anotacions
Llengua
Anglès
Paraules clau
Pàgines
101 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/