Integrating generative artificial intelligence in videogame environments
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest projecte investiga la integració de la Intel·ligència Artificial Generativa (IAG) en
entorns virtuals de videojocs. L’objectiu principal és explorar la modificació dinàmica i en
temps real dels elements de joc en funció de les interaccions del jugador per a una
experiència altament dinàmica i personalitzable. L’estudi inclou una anàlisi dels models
d’IAG més avançats actualment, així com una especulació teòrica sobre la seva aplicació a diversos aspectes dels videojocs. El treball culmina amb la creació d’una demostració tècnica que utilitza la IAG per a la generació dinàmica de mons i personatges no jugables (NPCs) controlats per IA, il·lustrant el potencial d’aquesta tecnologia en aquest àmbit.
Tipo de documento
Anotaciones
Lengua
Inglés
Palabras clave
Páginas
101 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/