Integrating generative artificial intelligence in videogame environments
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
Aquest projecte investiga la integració de la Intel·ligència Artificial Generativa (IAG) en
entorns virtuals de videojocs. L’objectiu principal és explorar la modificació dinàmica i en
temps real dels elements de joc en funció de les interaccions del jugador per a una
experiència altament dinàmica i personalitzable. L’estudi inclou una anàlisi dels models
d’IAG més avançats actualment, així com una especulació teòrica sobre la seva aplicació a diversos aspectes dels videojocs. El treball culmina amb la creació d’una demostració tècnica que utilitza la IAG per a la generació dinàmica de mons i personatges no jugables (NPCs) controlats per IA, il·lustrant el potencial d’aquesta tecnologia en aquest àmbit.
Document Type
Annotations
Language
English
Pages
101 p.
Note
Treball de fi de grau - 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/