Del repte a l’adherència: gamificació amb classdojo per transformar l’educació física a 1r d’eso
Visualitza/Obre
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball de final de màster té com a objectiu principal dissenyar i implementar una
proposta didàctica innovadora basada en la gamificació per fomentar l’adherència a
l’activitat física en l’alumnat de 1r d’ESO. La proposta s’ha desenvolupat mitjançant la
plataforma ClassDojo, que ha permès fer un seguiment motivador i accessible dels reptes
físics realitzats fora de l’horari lectiu. El projecte s’ha implementat a l’Institut Turó d’en
Baldiri, en el marc d’una intervenció de tres setmanes amb caràcter voluntari.
A partir d’una fonamentació teòrica centrada en la motivació, l’autodeterminació,
l’autopercepció motriu i l’impacte de les TIC en l’àmbit educatiu, s’ha dissenyat una Situació
d’Aprenentatge que inclou reptes de diferents tipus (individuals, col·lectius i d’entorn),
reforçats amb sistemes de reconeixement simbòlic i vinculats als criteris d’avaluació del
currículum vigent.
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Pàgines
52 p.
Nota
Treball de fi de Màster- 2024-2025
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/


