| dc.contributor.author | Carrillo Sánchez, David | |
| dc.contributor.author | Franzoni Ropero, Judit | |
| dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Salut | ca |
| dc.date.accessioned | 2025-09-12T10:12:29Z | |
| dc.date.available | 2025-09-12T10:12:29Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3144 | |
| dc.description | Treball de fi de Màster- 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | Aquest treball de final de màster té com a objectiu principal dissenyar i implementar una
proposta didàctica innovadora basada en la gamificació per fomentar l’adherència a
l’activitat física en l’alumnat de 1r d’ESO. La proposta s’ha desenvolupat mitjançant la
plataforma ClassDojo, que ha permès fer un seguiment motivador i accessible dels reptes
físics realitzats fora de l’horari lectiu. El projecte s’ha implementat a l’Institut Turó d’en
Baldiri, en el marc d’una intervenció de tres setmanes amb caràcter voluntari.
A partir d’una fonamentació teòrica centrada en la motivació, l’autodeterminació,
l’autopercepció motriu i l’impacte de les TIC en l’àmbit educatiu, s’ha dissenyat una Situació
d’Aprenentatge que inclou reptes de diferents tipus (individuals, col·lectius i d’entorn),
reforçats amb sistemes de reconeixement simbòlic i vinculats als criteris d’avaluació del
currículum vigent. | ca |
| dc.format.extent | 52 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Gamificació, adherència a l’activitat física, educació física | ca |
| dc.title | Del repte a l’adherència: gamificació amb classdojo per transformar l’educació física a 1r d’eso | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.contributor.tutor | Almirall Batet, Lluís | |