Show simple item record

dc.contributor.authorCarrillo Sánchez, David
dc.contributor.authorFranzoni Ropero, Judit
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament de Salutca
dc.date.accessioned2025-09-12T10:12:29Z
dc.date.available2025-09-12T10:12:29Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3144
dc.descriptionTreball de fi de Màster- 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball de final de màster té com a objectiu principal dissenyar i implementar una proposta didàctica innovadora basada en la gamificació per fomentar l’adherència a l’activitat física en l’alumnat de 1r d’ESO. La proposta s’ha desenvolupat mitjançant la plataforma ClassDojo, que ha permès fer un seguiment motivador i accessible dels reptes físics realitzats fora de l’horari lectiu. El projecte s’ha implementat a l’Institut Turó d’en Baldiri, en el marc d’una intervenció de tres setmanes amb caràcter voluntari. A partir d’una fonamentació teòrica centrada en la motivació, l’autodeterminació, l’autopercepció motriu i l’impacte de les TIC en l’àmbit educatiu, s’ha dissenyat una Situació d’Aprenentatge que inclou reptes de diferents tipus (individuals, col·lectius i d’entorn), reforçats amb sistemes de reconeixement simbòlic i vinculats als criteris d’avaluació del currículum vigent.ca
dc.format.extent52 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherGamificació, adherència a l’activitat física, educació físicaca
dc.titleDel repte a l’adherència: gamificació amb classdojo per transformar l’educació física a 1r d’esoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorAlmirall Batet, Lluís


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint