Pla de màrqueting Lluís Mengual Atelier
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest projecte presenta un pla de màrqueting per a Lluís Mengual Atelier, una marca de moda nupcial ubicada a Barcelona. L’objectiu és posicionar l’atelier al mercat nupcial mitjançant una proposta de valor basada en la personalització i una estratègia digital efectiva. Es realitza una anàlisi de l’entorn intern i extern per detectar oportunitats i reptes. A partir d’això, es desenvolupa un pla d’accions amb el màrqueting mix per augmentar la visibilitat, millorar el posicionament i ampliar la quota de mercat. El projecte posa en valor la proximitat i l’artesania dins d’un sector competitiu i en evolució.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Pàgines
62 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/


