Show simple item record

dc.contributor.authorMiguel Bestard, Aina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T07:53:34Z
dc.date.available2025-07-23T07:53:34Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3057
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest projecte presenta un pla de màrqueting per a Lluís Mengual Atelier, una marca de moda nupcial ubicada a Barcelona. L’objectiu és posicionar l’atelier al mercat nupcial mitjançant una proposta de valor basada en la personalització i una estratègia digital efectiva. Es realitza una anàlisi de l’entorn intern i extern per detectar oportunitats i reptes. A partir d’això, es desenvolupa un pla d’accions amb el màrqueting mix per augmentar la visibilitat, millorar el posicionament i ampliar la quota de mercat. El projecte posa en valor la proximitat i l’artesania dins d’un sector competitiu i en evolució.ca
dc.format.extent62 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherModa nupcial, vestits de núvia personalitzats, pla de màrquetingca
dc.titlePla de màrqueting Lluís Mengual Atelierca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMasó, Alexandra


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint