Show simple item record

dc.contributor.authorGraus Pérez, Aina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T06:34:21Z
dc.date.available2025-07-23T06:34:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3053
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest projecte desenvolupa un pla de màrqueting per a Skatia, amb l’objectiu de consolidar la seva posició com a entitat de referència en la promoció de l’skateboarding a Catalunya. El pla se centra a millorar la visibilitat, augmentar la captació de nous usuaris i incrementar la facturació mitjançant accions dirigides tant al segment B2C com al B2B. A partir d’una anàlisi interna i externa, s’identifiquen les principals oportunitats del mercat i es redefineixen els objectius comercials. Es proposa un pla d’acció estructurat en quatre fases, amb accions específiques per a cada etapa, pressupost detallat i cronograma. Finalment, s’avalua la viabilitat econòmica del pla mitjançant la previsió de vendes, el càlcul del punt d’equilibri i l’anàlisi de la rendibilitat, concloent que el projecte és viable.ca
dc.format.extent75 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherSkatia, skateboarding, objectiu comercialca
dc.titlePla de màrqueting Skatiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorArderiu Ruíz, Anaïs


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint