Pla de màrqueting Skatia
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest projecte desenvolupa un pla de màrqueting per a Skatia, amb l’objectiu de consolidar la seva posició com a entitat de referència en la promoció de l’skateboarding a Catalunya. El pla se centra a millorar la visibilitat, augmentar la captació de nous usuaris i incrementar la facturació mitjançant accions dirigides tant al segment B2C com al B2B. A partir d’una anàlisi interna i externa, s’identifiquen les principals oportunitats del mercat i es redefineixen els objectius comercials. Es proposa un pla d’acció estructurat en quatre fases, amb accions específiques per a cada etapa, pressupost detallat i cronograma. Finalment, s’avalua la viabilitat econòmica del pla mitjançant la previsió de vendes, el càlcul del punt d’equilibri i l’anàlisi de la rendibilitat, concloent que el projecte és viable.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
75 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/


