¿Qué valoran los clientes de Airbnb?
Visualitza/Obre
Autor/a
Sánchez Gil, Silvia
Data de publicació
2024Resum
Aquest estudi investiga els factors que influeixen en els preus i les valoracions dels
allotjaments turístics d’economia col·laborativa. Es van considerar variables que
abasten atributs de l’apartament, de l’anunci i de l’amfitrió, a més de variables sobre les
emocions percebudes en les fotografies de perfil dels amfitrions. Els resultats revelen
que aquests factors afecten significativament tant els preus com les valoracions. A més,
s’observen diferències significatives en els preus i les valoracions depenent del barri, i
s’identifiquen tendències temporals que suggereixen una evolució en les expectatives
del mercat i la competència.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/