Show simple item record

dc.contributor.authorSánchez Gil, Silvia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-15T07:52:36Z
dc.date.available2024-10-15T07:52:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2827
dc.descriptionTreball de fi de grau ─ Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest estudi investiga els factors que influeixen en els preus i les valoracions dels allotjaments turístics d’economia col·laborativa. Es van considerar variables que abasten atributs de l’apartament, de l’anunci i de l’amfitrió, a més de variables sobre les emocions percebudes en les fotografies de perfil dels amfitrions. Els resultats revelen que aquests factors afecten significativament tant els preus com les valoracions. A més, s’observen diferències significatives en els preus i les valoracions depenent del barri, i s’identifiquen tendències temporals que suggereixen una evolució en les expectatives del mercat i la competència.ca
dc.format.extent45 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherPreus, allotjaments turístics, economia col·lectivaca
dc.title¿Qué valoran los clientes de Airbnb?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint