Show simple item record

dc.contributor.authorRomero Fernández, Maria
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-09T06:57:29Z
dc.date.available2024-10-09T06:57:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2805
dc.descriptionTreball de fi de grau ─ Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractL'objectiu principal d'aquest estudi és analitzar l'impacte del procés de rebranding en la percepció i lleialtat dels consumidors cap a la marca TOUS. Els punts més significatius inclouen una revisió teòrica del rebranding, l'anàlisi de com els canvis en la identitat visual influeixen en la percepció de modernitat i lleialtat dels consumidors, i un estudi empíric basat en enquestes i grups focals. Els resultats mostren que el rebranding ha millorat la percepció de modernitat, especialment entre els consumidors joves, però també ha tingut alguns efectes negatius en la lleialtat dels consumidors més antics.ca
dc.format.extent56 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherRebranding, percepció de modernitat, lleialtat dels consumidorsca
dc.titleEstratègia de Rebranding: cas Tousca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorHernández-Adell, Ismael


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint