Show simple item record

dc.contributor.authorMartinez Dominguez, Laura
dc.contributor.authorMartinez Pascual, Marta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-08T09:18:48Z
dc.date.available2024-10-08T09:18:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2803
dc.descriptionTreball de fi de grau ─ Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractEl sector tèxtil ha canviat notablement amb tendències com el slow fashion, que emfatitzen la qualitat sobre la quantitat, modelant les preferències dels consumidors cap a productes duradors, únics i sostenibles. Per respondre a aquestes demandes, s'ha desenvolupat un pla de màrqueting per al llançament de la nova marca Out Of Office, que es caracteritza per la seva alta qualitat, dissenys exclusius i compromís amb el medi ambient. L'objectiu del pla és garantir un llançament exitós de la marca, concentrant-se en l'excel·lència de les peces i oferint dissenys versàtils i duradors.ca
dc.format.extent95 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherSlow fashion, Out Of Office, sector tèxtilca
dc.titlePlan de marketing: marca de ropa Out Of Officeca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Fernández, Antonia


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint