Plan de marketing: marca de ropa Out Of Office
Visualitza/Obre
Autor/a
Martinez Dominguez, Laura
Martinez Pascual, Marta
Data de publicació
2024Resum
El sector tèxtil ha canviat notablement amb tendències com el slow fashion, que emfatitzen la
qualitat sobre la quantitat, modelant les preferències dels consumidors cap a productes
duradors, únics i sostenibles.
Per respondre a aquestes demandes, s'ha desenvolupat un pla de màrqueting per al
llançament de la nova marca Out Of Office, que es caracteritza per la seva alta qualitat,
dissenys exclusius i compromís amb el medi ambient.
L'objectiu del pla és garantir un llançament exitós de la marca, concentrant-se en l'excel·lència
de les peces i oferint dissenys versàtils i duradors.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/