Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorManils Pelegrí, Núria
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T10:07:02Z
dc.date.available2021-02-26T10:07:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/279
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEs presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a dur a terme per l’èxit de la iniciativa, així com la definició i imatge de marca que vol transmetre el projecte.ca
dc.format.extent47 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherTranformació tecnològica, empreses, màrquetingca
dc.titleConnecting Start-ups: Pla de Màrquetingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález, Thibisay


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir