Show simple item record

dc.contributor.authorRodríguez Sentinella, Víctor
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2024-09-20T14:10:03Z
dc.date.available2024-09-20T14:10:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2745
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant jocs populars d'acció-aventura del canvi de mil·lenni i actuals, el projecte té com a objectiu desenvolupar un model per a futurs jocs d'acció-aventura que evoquin el gènere clàssic. L’estudi implica el desenvolupament d’una eina analítica que dona lloc a la creació d’un decàleg. Finalment, el projecte culmina en el disseny d'una missió d'un joc acció-aventura que honri les seves arrels creant un document detallat de la missió, el diagrama de flux en perspectiva de planta i un mapa en format blockout.ca
dc.format.extent139 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherVideojocs de rol, jocs d'acció-aventura, gènereca
dc.titleDisseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènereca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRissech, Daniel


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint