Disseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènere
Visualitza/Obre
Autor/a
Rodríguez Sentinella, Víctor
Data de publicació
2024Resum
Aquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant jocs populars d'acció-aventura del canvi de mil·lenni i actuals, el projecte té com a objectiu desenvolupar un model per a futurs jocs d'acció-aventura que evoquin el gènere clàssic. L’estudi implica el desenvolupament d’una eina analítica que dona lloc a la creació d’un decàleg. Finalment, el projecte culmina en el disseny d'una missió d'un joc acció-aventura que honri les seves arrels creant un document detallat de la missió, el diagrama de flux en perspectiva de planta i un mapa en format blockout.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/