Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFarré Roselló, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T09:23:38Z
dc.date.available2021-02-26T09:23:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/273
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el que és l’empresa. Per poder desenvolupar aquesta nova identitat s’estudia en profunditat l’empresa i la imatge visual, tant els corrents actuals d’aquesta, com la imatge que ha tingut fins ara l’empresa. A partir de les conclusions extretes de l’extensa anàlisi, es du a terme la ideació que conforma el primer pas a la creació del manual corporatiu per a l’empresa.ca
dc.format.extent78 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherImatge corporativa, marquèting, empresesca
dc.titleLa Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRof, Albert


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir