Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorFarré Roselló, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T09:23:38Z
dc.date.available2021-02-26T09:23:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/273
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el que és l’empresa. Per poder desenvolupar aquesta nova identitat s’estudia en profunditat l’empresa i la imatge visual, tant els corrents actuals d’aquesta, com la imatge que ha tingut fins ara l’empresa. A partir de les conclusions extretes de l’extensa anàlisi, es du a terme la ideació que conforma el primer pas a la creació del manual corporatiu per a l’empresa.ca
dc.format.extent78 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherImatge corporativa, marquèting, empresesca
dc.titleLa Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRof, Albert


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix