Show simple item record

dc.contributor.authorAragón Viñals, Carla
dc.contributor.authorZarcos Nebot, Ariadna
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-25T10:23:14Z
dc.date.available2021-02-25T10:23:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/272
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractA Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més indefens de la societat. L'única manera de trobar una cura pel càncer infantil és a través de la investigació, però per investigar, es necessiten milions d'euros.. Davant aquesta situació, el desembre del 2017 es va fundar Dona'm Alex, un projecte solidari que té com a objectiu aconseguir donacions per destinar-les íntegrament a la investigació del càncer infantil. L'objectiu d'aquests pla de màrqueting ha estat aconseguir que la investigació del càncer infantil, no s'aturi. Per aconseguir-ho, s'han treballat noves estratègies a seguir i noves accions a implementar pel projecte Dona'm Ales. D'aquesta manera, el projecte aconseguirà ser cada cop més reconegut i, alhora, serà més fàcil augmentar el nombre de donacions.ca
dc.format.extent158 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherInvestigació, càncer infantil, estratègies de màrquetingca
dc.titleElaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Alesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutordel Ramo, Cristina


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint