Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales
Visualitza/Obre
Autor/a
Aragón Viñals, Carla
Zarcos Nebot, Ariadna
Data de publicació
2020Resum
A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil,
però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients
per estudiar al col·lectiu més indefens de la societat. L'única manera de trobar una cura
pel càncer infantil és a través de la investigació, però per investigar, es necessiten
milions d'euros..
Davant aquesta situació, el desembre del 2017 es va fundar Dona'm Alex, un projecte
solidari que té com a objectiu aconseguir donacions per destinar-les íntegrament a la
investigació del càncer infantil.
L'objectiu d'aquests pla de màrqueting ha estat aconseguir que la investigació del càncer
infantil, no s'aturi. Per aconseguir-ho, s'han treballat noves estratègies a seguir i noves
accions a implementar pel projecte Dona'm Ales. D'aquesta manera, el projecte
aconseguirà ser cada cop més reconegut i, alhora, serà més fàcil augmentar el nombre
de donacions.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats