dc.contributor.author | Aragón Viñals, Carla | |
dc.contributor.author | Zarcos Nebot, Ariadna | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T10:23:14Z | |
dc.date.available | 2021-02-25T10:23:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/272 | |
dc.description | Treball de final de grau - Curs 2019-2020 | ca |
dc.description.abstract | A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil,
però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients
per estudiar al col·lectiu més indefens de la societat. L'única manera de trobar una cura
pel càncer infantil és a través de la investigació, però per investigar, es necessiten
milions d'euros..
Davant aquesta situació, el desembre del 2017 es va fundar Dona'm Alex, un projecte
solidari que té com a objectiu aconseguir donacions per destinar-les íntegrament a la
investigació del càncer infantil.
L'objectiu d'aquests pla de màrqueting ha estat aconseguir que la investigació del càncer
infantil, no s'aturi. Per aconseguir-ho, s'han treballat noves estratègies a seguir i noves
accions a implementar pel projecte Dona'm Ales. D'aquesta manera, el projecte
aconseguirà ser cada cop més reconegut i, alhora, serà més fàcil augmentar el nombre
de donacions. | ca |
dc.format.extent | 158 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Investigació, càncer infantil, estratègies de màrqueting | ca |
dc.title | Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | del Ramo, Cristina | |