Neblune: repostería desde otra perspectiva. Creación de una marca de repostería y su identidad visual para distribuirla en redes sociales
Ver/Abrir
Autor/a
Moragrega Láez, Alejandro
Fecha de publicación
2024Resumen
El present treball de fi de grau pretén crear la identitat visual i gràfica de Neblune, una nova
marca de pastisseria que fusiona gastronomia i astronomia. El projecte inclou el
desenvolupament d'una identitat unificada, des del disseny gràfic fins a la producció de
contingut multimèdia, i la implementació d'una estratègia de publicació per a la seva distribució
a les xarxes socials. Abarca l'anàlisi previ de mercat, el disseny d'elements gràfics i la creació
de contingut audiovisual, demostrant una planificació i execució per al llançament de la marca
en el mercat de la pastisseria.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/