Neblune: repostería desde otra perspectiva. Creación de una marca de repostería y su identidad visual para distribuirla en redes sociales
View/Open
Author
Moragrega Láez, Alejandro
Publication date
2024Abstract
El present treball de fi de grau pretén crear la identitat visual i gràfica de Neblune, una nova
marca de pastisseria que fusiona gastronomia i astronomia. El projecte inclou el
desenvolupament d'una identitat unificada, des del disseny gràfic fins a la producció de
contingut multimèdia, i la implementació d'una estratègia de publicació per a la seva distribució
a les xarxes socials. Abarca l'anàlisi previ de mercat, el disseny d'elements gràfics i la creació
de contingut audiovisual, demostrant una planificació i execució per al llançament de la marca
en el mercat de la pastisseria.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/