Factors de confiança en la compra online
Ver/Abrir
Autor/a
Torrente Quiles, Pau
Fecha de publicación
2020Resumen
En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell d’incertesa és superior al de la compra presencial.
L’objectiu d’aquest projecte és investigar la relació entre el grau de confiança cap al comerç electrònic en base a diferents factors socio-demogràfics, així com de l’experiència d’utilització d’internet i de la percepció de risc. Per a saber la relació entre aquestes variables, es posaran a prova les sis hipòtesis plantejades.
En aquest treball quedarà demostrat que l’únic factor de la investigació que no experimenta variacions en la confiança cap a la compra online és el gènere, ja que la resta d’hipòtesis s’han pogut validar.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats