Show simple item record

dc.contributor.authorTorrente Quiles, Pau
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-25T09:17:51Z
dc.date.available2021-02-25T09:17:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/268
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEn els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell d’incertesa és superior al de la compra presencial. L’objectiu d’aquest projecte és investigar la relació entre el grau de confiança cap al comerç electrònic en base a diferents factors socio-demogràfics, així com de l’experiència d’utilització d’internet i de la percepció de risc. Per a saber la relació entre aquestes variables, es posaran a prova les sis hipòtesis plantejades. En aquest treball quedarà demostrat que l’únic factor de la investigació que no experimenta variacions en la confiança cap a la compra online és el gènere, ja que la resta d’hipòtesis s’han pogut validar.ca
dc.format.extent63 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherComerç electrònic, consumidor, actitudca
dc.titleFactors de confiança en la compra onlineca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCarratalà Pérez, Pau


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint