Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPiñol Triquell, Elisabet
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-22T16:35:46Z
dc.date.available2021-02-22T16:35:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/266
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019 - 2020ca
dc.description.abstractEn un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només busca rendibilitat està condemnada al fracàs. Així doncs, serà la missió, la visió i els valors els pilars fonamentals de la sostenibilitat a llarg plaç d’una empresa? El treball realitza un anàlisi sobre els estudis existents sobre responsabilitat social corporativa i la cultura corporativa i es testeja les hipòtesi proposades sobre una única empresa, la multinacional Teleperformance. El test es realitza sobre la seu situada a Barcelona i únicament a la generació Millennial.ca
dc.format.extent47 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherRSC, multinacional, generació Millennialca
dc.titleCorporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMasó Lorente, Alexandra


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir