Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?
Visualitza/Obre
Autor/a
Piñol Triquell, Elisabet
Data de publicació
2020Resum
En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només busca rendibilitat està condemnada al fracàs. Així doncs, serà la missió, la visió i els valors els pilars fonamentals de la sostenibilitat a llarg plaç d’una empresa? El treball realitza un anàlisi sobre els estudis existents sobre responsabilitat social corporativa i la cultura corporativa i es testeja les hipòtesi proposades sobre una única empresa, la multinacional Teleperformance. El test es realitza sobre la seu situada a Barcelona i únicament a la generació Millennial.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats