Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorGallastegui Arbulu, Edorta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-22T16:08:33Z
dc.date.available2021-02-22T16:08:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/265
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019 - 2020ca
dc.description.abstractLa investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar algunes de les motivacions que porten als compradors a consumir-les i la seva posterior fidelització mitjançant unes enquestes online. Un dels principals motius de consum de la marca de distribuïdor es troba en el preu, però aquest no té prou pes per explicar, per exemple, el creixement de la quota d'aquesta des d’anys anteriors a la crisi del 2008. Les marques de distribuïdor es posicionen com un element clau en les futures estratègies dels distribuïdors, per la qual aquest treball es posiciona com un factor rellevant d'anàlisi.ca
dc.format.extent157 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherGran consum, marca de distribuïdor, marca blancaca
dc.titleImpacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) españolca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRuíz Munzón, Noemí


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix