Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
Visualitza/Obre
Autor/a
Gallastegui Arbulu, Edorta
Data de publicació
2020Resum
La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar,
a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els
supermercats espanyols. A més d'assenyalar algunes de les motivacions que porten als
compradors a consumir-les i la seva posterior fidelització mitjançant unes enquestes
online. Un dels principals motius de consum de la marca de distribuïdor es troba en el
preu, però aquest no té prou pes per explicar, per exemple, el creixement de la quota
d'aquesta des d’anys anteriors a la crisi del 2008. Les marques de distribuïdor es
posicionen com un element clau en les futures estratègies dels distribuïdors, per la qual
aquest treball es posiciona com un factor rellevant d'anàlisi.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats