Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorBoguñá Casa, Andrea
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-07-18T09:40:00Z
dc.date.available2024-07-18T09:40:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2652
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest treball d'investigació analitza l'impacte de diverses variables de màrqueting en els resultats esportius i econòmics dels clubs de futbol participants de La Lliga. L'objectiu principal és determinar l'efecte dels ingressos per publicitat i comercialització i l'evolució dels seguidors d'Instagram en els resultats dels clubs. Per a això, s'utilitzen mètodes quantitatius, com l'anàlisi de correlació i regressió, per identificar aquestes relacions. Finalment, es comparen els resultats per entendre la influència relativa del màrqueting en el rendiment global dels clubs.ca
dc.format.extent48 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMàrqueting esportiu, resultats esportius, resultats econòmicsca
dc.titleImpacto del marketing en los resultados deportivos y económicos de los clubes participantes en La Ligaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPinel Cabello, Fran


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix