Impacto del marketing en los resultados deportivos y económicos de los clubes participantes en La Liga
Visualitza/Obre
Autor/a
Boguñá Casa, Andrea
Data de publicació
2024Resum
Aquest treball d'investigació analitza l'impacte de diverses variables de màrqueting en
els resultats esportius i econòmics dels clubs de futbol participants de La Lliga.
L'objectiu principal és determinar l'efecte dels ingressos per publicitat i comercialització
i l'evolució dels seguidors d'Instagram en els resultats dels clubs. Per a això, s'utilitzen
mètodes quantitatius, com l'anàlisi de correlació i regressió, per identificar aquestes
relacions. Finalment, es comparen els resultats per entendre la influència relativa del
màrqueting en el rendiment global dels clubs.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/