Anàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO)
View/Open
Author
Núñez Tudela, Clàudia
Publication date
2020Abstract
El present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries
Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en
les seves estratègies de màrqueting. Aquest estudi aprofundeix en la literatura existent
sobre la promoció de peces de ficció i pretén observar si existeix una estratègia comuna
de promoció de sèries de plataformes OTT en l’era digital. Seguint una metodologia
d’anàlisi de continguts extrets de les xarxes socials oficials de les sèries, el present
estudi determina que no existeix un patró de promoció a les xarxes socials, sinó
estratègies pròpies de cada plataforma, i que la narrativa transmèdia ha esdevingut una
eina de màrqueting efectiva per a augmentar l’engagement de l’audiència.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats